השר חיים ביטון על יוקר המחיה: "עלינו לעשות יותר"

אסתי פלד No Comments on השר חיים ביטון על יוקר המחיה: "עלינו לעשות יותר"

השר במשרד החינוך חיים ביטון במהדורה המרכזית: "צריכים לעשות יותר ולא להתחבאות מאחורי כותרות שזה משבר עולמי. גם היום דרעי עדכן אותנו בסיעה בנושא כרטיסי המזון שעושים לנו עם זה חיים קשים אבל זה יהיה בע"ה"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר במשרד החינוך חיים ביטון (ש"ס), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לחוק הגיוס: "נושא הגיוס לצבא זה נושא רגיש מאז ומעולם והם משתמשים בו כדי לנסות לפרק את הממשלה כמו שעשו עם הרפורמה. אני לא מתרגש מכל אמירה פופוליסטית של האופוזיציה ובמיוחד של לפיד. הממשלה הזו הגם שיש בה עליות וירידות וחיכוכים היא הומוגנית והדרישה המרכזית של כולם היא על אותו ציר".

על יוקר המחיה: "צריכים לעשות יותר ולא להתחבאות מאחורי כותרות שזה משבר עולמי. גם היום דרעי עדכן אותנו בסיעה בנושא כרטיסי המזון שעושים לנו עם זה חיים קשים אבל זה יהיה בע"ה. הדבר האמיתי זה למצוא פתרונות עומק בתוך המשרדים. עושים את זה. התהליך איטי אבל יקרה בע"ה". 

על התקציב לאברכים: "אברך כולל יקבל בע"ה 1170 שח לחודש, כפול 12 חודשים בערך 14 אלף. זה הסכום שיקבל כל אברך. בחודש האחרון קיבל כל אברך 1600 שח. במשך השנה הזו הכל יושלם עם החשבון הרטרואקטיבי".

על הבחירות המקומיות בטבריה והחוק שיאפשר לראש הוועדה הקרואה להתמודד בבחירות: "העיר נהנית כרגע מתקופת עדנה של ניהול ישר ומתוקן. יש לעיר את כל הזכות שיהיה לה ניהול תקין. החוק הזה דווקא מתקן חוק פרסונלי אחר. פנחס עידן היה ראש העיר לוד בוועדה קרואה ובאה ממשלת אולמרט וקבעה בחוק פרסונלי שאסור לו להתמודד. אז החוק שלנו מתקן חוק פרסונלי שחוקק בעבר".

על בני ברק: "נושא בני ברק הוא רגיש, יש לש"ס קצת יותר משליש מהמצביעים ולכן אין סיבה שהחלוקה הנוכחית תימשך. רוצים רוטציה אחד אחרי השני? בפעם הבאה תנו לנו".



0 תגובות